Muzyka

sobota, 6 czerwca 2015

5. Głupota nie boli. (krótki)

Dodatkowy post dla tych, którzy są smutni lub po prostu im się nudzi...


 Nowy poziom głupoty !


1.,,Co robiłaś z koleżankami, że wracasz bez butów i cała mokra ?!"
Ja: Ach... Andzi wpadła spinka do (ok 2m głęb.)  rzeczki i ja z Mati ją łowiłyśmy i jak wracałam to deszcz padał.

2. - Karolina, czy trójkąt jest trójkątny?  ( rozwaliło mn to pytanie przed testem z matmy)
  Ja: Tak <imię zastrzeżone> trójkąt, jak nazwa ,,mówi" jest trójkątny :)

3. Ja: Hah...P. ... co to jest ŻÓŁTACZKA ?
- HAHAHAHAH (....) Ż-żółta taczka.... HAHAHAH
  JA: A Białaczka??
-(bloggerka) To będzie chyba biała taczka...

Czasami:
 ,,kłócimy się" o rodzaj chmur - kłębiaste, pierzaste czy warstwowe???
Rozmawiamy ze zwierzętami
Machamy... macham żołnierzom ( mieszkamy blisko granicy)
Jemy lub pijemy w niecodzienny sposób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz