Muzyka

sobota, 11 lipca 2015

34. Mamy w domu duchy!

*wrzask* 
Pati - nie czytaj, gdy zacznę o duchach!!!

  Pierwsza sobota, z której się nie cieszę...Aaaa~ jak nuuuuudno. Nie chce mi się nawet w ekranik gapić. Siedziałam trochę na snapie, bo Patrycji i Martyny nie ma. Jakoś tak się ułożyło, że na raz będzie nas dwie (bo jedna z nas będzie poza domem), ale aktualnie jestem sama -_- No masz ci los. Jest jakiś plus - mam wenę. Może to dlatego, że znalazłam mnóstwo ciekawych piosenek. Zarywam nocke - będe słuchać ^.^  Wrócę do tematu duuuuchów, a tak na marginesie - Pati się ich boi. Oglądałam pół dnia program Uwierz w duchy i jakoś się specjalnie nie bałam, ale... moja ciotka wierzy i przez nią ja też ! Takie dowody...Matko, już nigdy nie wejdę do jednego z pokoi bez różance i księdza. Myślałam, że to co w tym pookoju widziałam, gdy jeszcze byłam...mniejsza, to tylko wyobraźnia, ale okazało się to być prawdą ? Pati - włącz telefon i jeszcze raz spójrz na ,,to" zdjęcie z urodzin Andzi - może miałaś rację i ,,ten" dziwny cień to było ,,to". Ja to raczej sprawę olewam, bo fu*k logik. Ja tam kieruje się rozumem i ciężko zmienić moje przekonania.   Post krótki, bo jak sami wiecie - nudno mi i nie mam co robić. Bye - Pati nie sraj ;)

3 komentarze:

  1. Ja sie ich nie boje :) a gdybym sie ich bala to nie ogladalabym dzisiaj ''Gwiazdy wierzą w duchy" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze - uznajmy, że - ( jak większość ludzi i syrenek) nie przepadasz za dziwnymi zjawiskami :) Może być ?

    OdpowiedzUsuń