Muzyka

piątek, 5 czerwca 2015

2. Kilka wpadek z wakacji 2014

 WAKACJE 2014


Teraz zamiast robić zadanie...szlajam sie z Misią, Pati i Mati XD
(Misia-Kamila, Pati-Patrycja, Mati-Martyna-bloggerka
Powiedzmy, że mam...,,wrodzoną głupotę"
Tych wakacji wpadłam do rzeczki trzy razy (dwa pod rząd)
 

Wiecie co znaczy ,,odpłukać"? Więc pewnego pięknego dnia wsunęłam lodzika w minutke(a zwykle mencze go 20min) jedzie karetka.
 Pati na to:  ,,Zaraz jeszcze ruskie przyjadą!" 
 Misia: ,,Odpłukaj!!!" 
Ja: ,,PŁUCZ MENDO, BO RUSKIE SIE DOWIEDZĄ, ŻE PLANUJE NA PUTINA ZAMACH!!!!!"TERAZ SZOK!!!
Nagle pancerny samochodzik jedzie, a za nim...RUSKI CZOŁG!!! No bez takich! I to dlatego, że nie odpłukała dobrze?!?!
   No dobra na tym kończę, ale mam tego o WIELE więcej!


Zapraszam do odwiedzania bloga przyjaciółki http://mattieandmati.blogspot.com/

18.12.2014r.

Lekcja 1

Dziś na pierwszej lekcji było EDB (Edukacja Dla Bezpieczeństwa) i robiliśmy układanie w pozycji ,,bezpiecznej', ale NIEKTÓRZY (patrycja) śmiali się i stawiali opór mimo, że byli ,,nieprzytomni". Ja nie, nawet pomagałam Kamili :)     Potem RKO- moje włosy go nie lubią, ale wytrzymałam minute (59s) jako jedna z nielicznych :))  To cud, że dobrze to zrobiłam, bo lałam się z p.M. caaaaaałłlą lekcje. Na końcu zatłukłam fantoma.

Lekcja 2-4 (pomine to dla waszego dobra)
Lekcja 5
WF z ,,NIM" menczy nas na lekcji i dzis zostałam z dwiema kol, żeby zdać rzut. Dostałam 5, ale 15 min historii (lekcja 6) już leci, a pan nie lubi spóźnień! Więc zapasana, czerwona i w źle założonych butach bieg po szkole. Kara- bogowie greccy i historia Platona (zrobiłam już B) )

19.12.2014r
Sama luźne lekcje...z telefonami...udawanie, że śpiewa się kolędy...śmianie się z tego, że ,, Dziewczynki słuchają poleceń trenara, nie lekceważą go i nie używają ,,brzydkich" słów " 

Uprzedzam ja mam swój własny styl pisania, więc proszę o wyrozumiałość - ,,Krótko, zwięźle i na temat"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz