Muzyka

czwartek, 25 czerwca 2015

24. Zakończenie posta 23. W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca. P.C.

Od nowa...
Byłam załamana ? Sama nie wiem. Teraz nie wiem nawet kom jestem...
Spytałam mamy ,,Jaka byłam zanim dowiedziałam się, wiesz...o ojcu ...?"
- Byłaś wesołą, pełną energii, chudziutką dziewczynką. Uwielbiałaś rozmawiać z innymi. Nie potrafiłaś się długo gniewać...Ale dowiedziałaś się i całkowicie zmieniłaś.
Martyna uświadomiła mi, że tak naprawdę nie jestem sobą, ale to do czego sama doszłam było szokujące. Niewiele brakowało, a ,,prawdziwa ja" zniknęłabym raz na zawsze. Muszę się zmienić. Postanowiłam, że przeanalizuje każdy szczegół mojego krótkiego życia. Przeżyję to jeszcze raz i znajdę błąd jaki popełniłam i stałam się ,,taka". Będę starała się małymi krokami zacząć życie normalnej nastolatki. Bez lęku przed przeszłością i przyszłością. Jeszcze całe życie przede mną - nie mogę tego zepsuć !

Oto nowe zasady:
,,Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem twojego życia." Mark Twain

,,Życie nie jest lepsze ani gorsze od naszych marzeń, jest tylko zupełnie inne."William Shake­speare 

,, Dzisiaj jest pierwszym dniem reszty twojego życia. Nic bardziej prawdziwego" Jonathan Carrol
 I ta najważniejsza:

,,W życiu bowiem istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca" Paulo Coelho

1 komentarz: