Muzyka

poniedziałek, 27 lipca 2015

49. Horrory...

Co oglądam ?

  Nie mam co pisać, bo pogoda nie dopisuje ostatnio. Nie sądziłam, że zatęsknię za tym skwarem. Jeszcze tylko kilka dni do wylotu. Wczoraj coś mnie pchnęło w stronę obejrzenia Another. Chciałam pooglądać z mamą jakiś film, ale ona nie cierpi horrorów - ja za to je uwielbiam. Kocham ten dreszczyk ! Cóż jak kto woli. Jedni romansidła, inni akcję, fantasy, a ja horrory. Oprócz tych krwawych scen lubię też...coś fantastycznego, Sc-Fi i każdy film, w którym jest Jackie Chan. Niektórych może przerażać widok masakry na ekranie lub tryskającej krwi. Ależ ja jestem dziwna.... Wracając - mama nie chciała, a mi ktoś polecił Another. Zdążyłam obejrzeć dwa odcinki, bo o 22:22 - jak nigdy - oczy same mi się zaczęły zamykać i poszłam spać. Następnego dnia, czyli dziś myślałam, że mnie szlak trafi. Wyłączałam i włączałam mojego grata/złoma/laptopa siedem razy...Co chwila mi się zacinało i choć raz czekałam 2,5h to i tak obraz się nie ruszył. Dobra, w końcu jak wyczyściłam wszystko, to dało załadować odcinek. Dotarło do mnie, że od trzeciego odcinka powinno się oglądać serię za dnia. W sumie nie było to dla mnie takie straszne - zginąć przez upadek ze schodów i nabicie się gardłem na parasolkę. Jeden/dwa odcinki dalej - chłopak umiera na atak serca. Cóż miał chore...Nauczyciel zabił się w klasie, a jego krew tryskała po uczniach... Odcinek 8 - chłopak został rozszarpany przez silnik motorówki, a po chwili w wodzie pływały jego części... Chyba dziś obejrzę do końca :) Dzięki Anoher stworzyłam już dwa rysunki...nie są straszne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz