Muzyka

poniedziałek, 13 lipca 2015

36. Redy to take off !

Three-Two-One/
 Trois-Deux-Un/ 
- - (San-Ni-Ichi)/
Три - два - один/  
ثلاثة - اثنان - واحد
lub 
Trzy - Dwa - Jeden i START!


  Wyżej pokazałam te same słowa w języku angielskim, francuskim, japońskim, rosyjskim, arabskim(?) i ojczystym - polskim. Cóż, ostatnio nie wysypiam się, a jeżeli już zasnę to moja mama 43 minuty po północy wlezie. Dzisiaj nie robiłam prawie nic poza obowiązkami takimi jak: idź do sklepu i kup..., ręcznie plewimy ziemniaki (ale nabiłam sobie pod paznokciami, dalej to czyszczę O.o), mama źle się czuje - nerki (FAKT: moi rodzice chorują na nerki KŁAMSTWO: ja też. Faktem jest, to, że ja mam niezwykle zdrowe nerki...) i trzeba by się zająć resztą. Były dziś pyszne bułeczki - babcia potrafi gotować <3. Oglądam coś całkiem..no dobra coś megaaa ciekawego. Powiem, że (jak to Mati - i czasami Pati - mówią) podjarałam się tym. Łyk warki 0,0% i spajku. Nie ma co pisać - znooowu - coś ciekawegooo... spotkałam znajomych nauczycieli. 2 lata ich nie widziałam, chyba. Po prostu dawno się nie widzieliśmy. Nie poznali mnie. Krótsze włosy, długie paznokcie, trochę chudsza, grzywka z tyłu łebka...Większość ludzi się zmienia.....
Co do tego startu - to na razie pozostanie tajemnicą ;)  I'm REDY TO TAKE OFF - Jestem gotowa do startu ... Ciąg dalszy po reklamie :D (mnie też to wkurza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz