Muzyka

sobota, 25 lipca 2015

47. ,,MyLogic" I co z tego, że...

Inna - pozytywnie lub nie

 (pójdę trochę w ślady przyjaciółki, bo dziś znów duchota,a moje ciśnienie...norma to 60/80 - mam nissskie, a jak się podniesie, to: Łeb boli, krew leci z nosa itd, więc...)

I co z tego, że...
1. Nie maluje się ( i tak nie musze. Mam rzęsy długie i czarne)
2. Lepiej czuje się w spodniach niż w sukience czy spódnicy
3. Nienawidzę Kubusia Puchatka
4. Nie mogę przetrawić romansideł - w szczególności tych, w których umiera główny bohater
5. Wolę czasami być sama
6. Chwilami ledwo hamuje, to co mi się na język ciśnie
7. Mam nieokreślony charakter
8. Jestem tajemniczą osobą
9.  Robie najczęściej minę *Aaaa..mam dosyć...*
10. Trzymam swoje problemy dla siebie
11. Jestem (nie licząc nieobecnych: wujka i ,,tata", którzy mają ponad 186cm) najwyższa w domu - 170cm
12. Jestem leń, ale nocki zarywam
13. Słyszę, to co chcę usłyszeć (mama woła...ignorujjjj)
14. Mam swoje gorsze dni
15. Mam skłonności do zabijania wzrokiem (no przynajmniej prób)
16. Od romansów wolę jak krew się leje
17. Boję się tego czego boi sie moja wyobrażnia
18. Przyjaciółmi nazywam niewiele osób
19. Jestem nieufna
20. Ojciec jest dla mnie jak obcy człowiek ?

Lista mogłaby być dłuższa, ale chce mi się spać...(patrz punkt 12.) i to jest MyLogic !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz