Muzyka

niedziela, 26 lipca 2015

48. Dalej mam dosyć...MyLogic - głupie zdania.

Niedziela...jeszcze czego

  W domu wszystkim gorąco, a mi zimno. Czułam się fatalnie od rana, ale kogo to obchodzi ? W kościele ledwie stałam, jem jabłka i wafla (wafel|czekolada|wafel|czekolada|wafel), bo boli mnie brzuch i nie trawie innego jedzenia. Włosów nie chce mi się związać i chodzę z grzywką na oczach. Rodzinka przyjechała jeszcze czego ? Koleżanka ciotki. Ona (ciotka) ma imieniny i mam jej coś, co kupiła moja mama, dać. Jeszcze nigdy, podkreślam - NIGDY, nie obchodził moich imienin. Albo o nich się zapomni (kalendarz wisi i codziennie tekst: Dziś jest Józia i Stasi, ta pani z końca wsi ma dziś imieniny !), albo nie chce się pamiętać. Gdyby nie moje ,,wspaniałe" samopoczucie - kończyłabym rysunek w kolorach, postaci z...(MyLogic - zapomniałam, co napisać miałam) Nie ważne...W następną sobotę ok. 15:00 będę już na lotnisku w Rzeszowie i albo przypomne sobie jakie horrory oglądałam z perfidnym uśmieszkiem, albo pójdę przed siebie...chodzi o to, że Pati mówiła, że lot jest nieprzyjemny... jestem odważna, ale (IloveGreenAPPLES!) i to może spowodować, że przestraszę się lotu 11km nad ziemią... Truuudno - jakoś przeżyję.

Głupie zdania z MyLogic:
,, ...mam wyobraźnię na poziomie stworka, który żywi się niebieską kapustą, popija słonym barszczem i przegryza twardym jabłkiem..."

,, Pomyślałam sobie, że jakby kucykowi przykleić na Magicznym Kleju róg nosorożca i pióra Orła Bielika, to mógłby być naszym godłem, i dałoby się zdobyć kosę na darmowe Wi-Fi w szkołąch, bo w końcu na końcu tęczy jest garnek ze złotem...tylko trzeba będzie też doczepić Jednorożco-Orło-kucowi jakiś porządny karabin, żeby dało się pokonać krasnala, który będzie garnka z forsą pilnował" 

,, Czy życie nie byłoby prostsze, gdybyśmy mieli ogony ? Nie trzeba by było martwić się o to, kto zamknie drzwi, ale gorzej z kąpielą, bo więcej szamponu pójdzie, a z kolei łysa kita wyglądałaby obleśnie"

Może jutro więcej napisze zdań...tak w ogóle to one były pisane...od tak. Jeździłam palcami po klawiaturce i tamto (patrz wyżej) wyskoczyło. Chyba przez te bóle coś mi się poprzestawiało we łbie ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz